Thursday 23 June 2011

Travel Lao

travel lao_6="travel lao"
I need this translated into Italian for my "Myspace" profile. If someone can do this, Thanks?

How do I explain myself? Licensed Pilot at 17, Hang Glider Pilot, Advanced Scuba diver, Published Science Fiction Author... Also into foreign languages... Conversational in Thai, Laotian, and (international language) Ido... Currently Studying Chinese, German, and Spanish... I enjoy traveling, reading and photography... As for music I like everything from Reggae to Trance Ambient... In this world there is so much to do and learn yet little time... The Thai writing below my picture says "Hi, my name is Brad"


Sono diventato pilota con licenza a 17 anni, sono un pilota di Hang Glider, un avanzato scuba diver, ed un autore di una pubblica di Science Finction......mi piacciono anche le lingue straniere....posso fare conversazione in Cinese, Tedesco, e Spagnolo........ I miei passatempi favoriti sono viaggiare, leggere, e la fotografia.....per quanto riguarda la musica, mi piace tutto dal Reggae al Trance Ambient........in questo mondo dove c'e' tanto da fare ed imparare, ma con poco tempo disponibile. La scritta Thai sotto la mia fotografia dice "Ciao, mi chiamo Brad"


Travel Interval Workout: Laos









travel lao

No comments:

Post a Comment